این دفاتر در پایان هر سال مالی باید به اداره مالیات تسلیم نماید. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مطالب و مقالات از این سایت ممنوع بوده وقابلیت پیگیری قانونی دارد. اشخاص ذیل فارغ از حجم فعالیت جزء مؤدیان گروه اول آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق م م محسوب می شوند.

باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند. پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید تغییرات شرکت اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود.

ir sherkat.ssaa.ir

بنابراین شما می توانید پس از ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری با ورود بر روی لینک “پیگیری درخواست” از طریق همین سامانه تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. اگر شما هر مراحل را درست پیش روید در سامانه ثبت پیامک‌های دال بر انجام هرکدام از مراحل ثبت برای شما ارسال می گردد. سپس شما باید اطلاعات مورد نیاز در حوزه‌ی شروع و تکمیل سال مالی را در سامانه قید کنید. مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر. متقاضي محترم جهت کار با سامانه ثبت شرکت ها مناسبتر است از مرورگر های firefox …

این سازمان در چند سال گذشته با رویکرد دولت نسبت به انجام امور از طریق اینترنت، با راه اندازی سامانه الکترونیک ثبت شرکت ها، بسیاری از فرآیندها را آسان کرده است. لازم به ذکر است تمامی امورثبت شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر از طریق همین سامانه صورت می پذیرفت و در داخل سامانه بر اساس شهر نسبت به انتخاب واحد ثبتی خود امور مورد نظر انجام می گیرد. تمامی شرکت ها پس از تکمیل مراحل ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل پیگیری و استعلام می باشند. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود.

اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . پس از ورود به این بخش، لازم است که افراد نوع درخواست را بر روی گزینه «تاسیس شرکت» انتخاب کنند و در نهایت با وارد کردن کد پیگیری درخواست، مراحل بررسی درخواست خود را در این سامانه انجام دهند. در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید.

دفتر روزنامه، دفتری جهت وارد کردن ریز هزینه ها و سود و زیان بشکل روزانه است . از اینرو طبق ماده ۱۱ قانون تجارت ،دفاتر مذکور می بایست توسط ادارات ثبت،مهر،امضاء و پلمپ شوند. بعد از تایید نام ، تمامی ثبت شرکت اوراق باید توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران امضاء شود و به اداره ارسال گردد ، درصورتی که مشکلی نداشته باشد ، آگهی خواهد شد . با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد.

مشاوره رایگان برای نحوه انجام پلمپ دفاتر با مشاور ثبت آنلاین

در گذشته مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها توسط متقاضی انجام می شد و فرد باید به … ۴ – استارت واحد فنی شرکت برای پذیرش در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور. سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. پس از طی نمودن مراحل و ارائه مدارک درخواستی برای ثبت شرکت، اداره ثبت شرکتها یک شماره پیگیری به متقاضیان ارائه می دهد. این شماره باعث می شود که با نحوه پیگیری ثبت شرکت از طریق سامانه های مختلف مربوطه اقدام نمایید. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی irsherkat.ssaa.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید.

در گام دوم پس از ارسال اطلاعات متقاضی ثبت لازم است نام های پیشنهادی ارسال گردد. متقاضی ثبت شرکت از طریق سامانه اینترنتی بعد از این که اطلاعات درخواستی در سامانه ثبت شرکت ها را تکمیل نمود می بایست مدرک اصلی صورت جلسات تنظیمی به علاوه ضمائم آن را از طریق پست سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه پذیرش ارسال نماید . ثبت شرکت و موسسه شامل ثبت شرکت سهامی خاص و عام ، ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، ثبت برند ، ثبت شرکت تعاونی و مشاوره رایگان با کارشناس ثبت شرکت. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور؛ مدیرکل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آغاز به کار. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یکی از مهم ترین سایت ها برای متقاضیان ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ها و سایر موارد مربوطه است که توضیح خواهیم داد . سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

  • از این رو سامانه ی ذکر شده در کنار پیگیری آخرین وضعیت صورت جلسه، راهنمای انجام فرایند پذیرش درخواست های انواع ثبت تاسیس است.
  • در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند.
  • ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان لازم است اشاره نماییم که انجام تغییرات در شرکت ها امری بسیار تخصصی است و کارشناسان زبده ثبتی کال جهت انجام آن در خدمت شما عزیزان می باشند.
  • در سامانه ثبت شرکت نیک راهنمای انجام پذیرش درخواستهای انواع ثبت، تأسیس و تغییر و … اداره ثبت شرکت با معرفی سامانه ای هوشمند توانسته است انجام امور ثبت شرکت را برای تمامی افراد امکان پذیر نماید.
  • در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند.

سپس اطلاعات شخصیت حقوقی را دیده و در صورت درستی اطلاعات آن‌ها، مدارک را تأیید کنید. اولاً؛ مؤسسین اطلاعات شرکت‌ها را تهیه و با ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز به سامانه مراجعه نموده و مراحل پیچیده ثبت پلمپ دفاتر تجاری را سپری می‌کنند. از این رو سامانه ی ذکر شده در کنار پیگیری آخرین ثبت برند تجاری وضعیت صورت جلسه، راهنمای انجام فرایند پذیرش درخواست های انواع ثبت تاسیس است. دسترسی به آخرین اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها نیز در این سامانه امکان پذیر است. مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه ی اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های آنی قابل دسترسی می باشد.

سامانه پذیرش ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها

سِمت هر یک از اعضاء و مسئولیت آن‌ها اعم از نامحدود و محدود را معین نمایید. می باشد که همگی این مشخصات درون سامانه اداره ثبت شرکتها به ثبت رسده و … شده را به همراه رسید پذیرش در پاکت مخصوص برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. بعد از اینکه مدارک و فرمهای ارسالی به اداره ثبت شرکتها کامل شد، در صورتی که صورتجلسه شرکت ایرادی داشته باشد، پیام رفع نقص برای متقاضی ارسال می گردد. در این مواقع، برای رفع نقص پرونده اقدام کرده و مستندات رفع ایراد پرونده را در پاکت و پوشه مخصوص آن قرار دهید و به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید.

در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. ضمنا شما میتوانید با تماس با شماره های ۰۲۱۴۲۵۱۴ از مشاوره رایگان کارشناسان تخصصی در امور ثبتی بهره مند شوید. حتی زمانی که شرکت فعالیتی را ندارد و یا آن‌که عدم فعالیت خود را ثبت نموده است.

حائز اهمیت است.پلمپ دفاتر در اداره‌ ثبت شرکت‌ها صورت می‌پذیرد. شرکت‌های تجاری در راستای اظهارات درآمد و هزینه‌ها نیاز به پلمپ دفاتر دارند که این عنوان ضمن ماده‌ی ۶ قانون تجارت برای تمامی اشخاص، اعم از حقیقی و حقوقی تصویب شده است. بهتر است در امتداد این مطلب شما را کمی بیشتر با انواع دفاتر و مراحل ثبت دفاتر پلمپ آشنا سازیم. به این صورت که در شرکت مختلط سهامی برخی از شرکا، سهامدار و برخی دیگر شریک ضامن هستند.

شخص متقاضی می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که انجام این امور را به عهده گرفته است باشد. هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود . پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت ‌ها در آن درج می گردد. بعد از ارسال مدارک ، کارشناس حقوقی مدارک را بررسی می کند و پس از بررسی چنانچه مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه ی پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن ها صادر می گردد.