همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت. قابل ذکر است، علاوه بر ثبت شرکت، خلاصه شرکتنامه و منضمات آن نیز باید انتشار پیدا کند (ماده ی ۱۹۷ ق.ت). این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی ۶ نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن). مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید. یک نسخه اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه، تحویل مؤسسین شرکت می گردد.

irsherkat ssaa

در این صورت متقاضیان می بایست با ورود به سامانه وجه تعیین شده را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید. در این مرحله ، با مشخص نمودن عضو هیات مدیره، سمت اشخاص هیات مدیره ،مدت تصدی محدود/نامحدود و تاریخ شروع سمت را در سیستم وارد کنید. پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت. پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود.

آدرس و کد پستی استعلام دار دفتر مرکزی تجارتخانه را وارد نمایید . در این گام باید نوع شرکت را انتخاب نمایید و سپس نام های پیشنهادی را به ترتیب اولویت از اول تا پنجم را باید به درستی در سامانه وارد نمایید . چنانچه قصد استفاده از یک وکیل را داشته باشید ، باید اطلاعات هویتی وکیل مربوطه من جمله شماره وکالتنامه ، شماره ملی ، شماره تماس و … را تکمیل نمایید . دفاتر خود را در تاریخ……………تحت شماره…………………در این اداره کل پلمپ نموده است.این گواهی حسب درخواست متقاضی جهت ارائه به …………………………صادر گردیده است.

استعلام وکالتنامه با کد ملی تنها با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در داخل سایت تماس حاصل فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . جهت کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

مشخص کردن مدت و موضوع فعالیت شرکت

هر شرکت باید نام مخصوص به خود داشته باشد،نام شرکت مشخصه ای است که هویت او را معلوم و موجب شناسایی وی شده و تمیز آن را از دیگر شرکت ها،امکان پذیر می سازد. همکاران می توانند در این سامانه جهت شرکت در دوره های مجازی ثیت نام نمایند در غیر … به واحد ضمن خدمت ارجاع دهید ثبت برند و پس از آن عدم ثبت نام بر عهده شرکت کننده(فراگیر) است. تمامی مطالب سایت توسط ربات جمع آوردی شده است در صورت نارضایتی از طریق تماس با ما در ارتباط باشید تا تمامی محتویات سایت شما حذف شود. مدت اعتبار این دفاتر یک سال است و برای سال جدید مالی باید دفتر جدیدی تهیه کنید.

  • لازم به یادآوری است چنانچه در هر یک از این مراحل با سوال و یا مشکلی مواجه شدید می توانید با همکاران ما در شرکت لوتوس تماس حاصل فرمایید.
  • امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی ، افراد می توانند از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها درخواست خود را نسبت به اخذ پلمپ دفاتر تجاری اعلام نمایند.
  • پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت ‌ها در آن درج می گردد.
  • ثبت شرکت، غیر از ثبت شرکتنامه است و عمل و دفاتر آن نیز جدا است.

فرمی پیش روی شما ظاهر می شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید. اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود. در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود. همچنین باید سمت متقاضی نظر به اینکه اصیل یا وکیل است تعیین شود.

۸- میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید. درصورتی که تمامی مراحل فوق را به درستی انجام داده باشید “رسید تایید پذیرش اینترنتی” برای شما نمایش داده خواهد شد. درصفحه ی صورت جلسه لازم است تا بعد از تایپ متن صورت جلسه به مرحله ی بعدی بروید.می توانید از متن پیش فرض قرار داده شده در سامانه استفاده نمایید. یکی از مشکلات افراد بعد از تعویض منزل خود اینه که کد پستی خونه جدیدشون دقیقا چیه!

آموزش و راهنمای سایت سامانه ثبت شرکت Irsherkat Ssaair, آموزش ثبت تاسیس شرکت در سامانه ثبت شرکت ها

آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند. در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد. پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت شرکت ها، از طریق بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «ثبت شرکت ها» کلیک نمایید و سپس بر روی گزینه تاسیس شخصیت حقوقی کلیک نمایید.

ارسال صورتجلسه به اداره ثبت از طریق پست جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر. در سریعترین حالت همان روز مجمع یا جلسه هیئت مدیره باید صورتجلسه امضا شده اگر در سامانه ثبت شرکت در تهران ثبت شود حدودا یک هفته مراحل در اداره طی خواهد شد. اما روز دقیقی نمی توان گفت چون بعد از ارسال صورتجلسات به اداره از طریق پست گاه ممکن است یک پرونده تا 20 روز اعلام آگهی نشود.

لازم به توضیح است، با درج کدپستی و کلیک بر روی “دریافت نشانی کدپستی از اداره پست” آدرس به طور خودکار در سطر زیرین وارد می شود. نکته حائز اهمیت آنکه در آینده تمام مدارک از طرف سازمان ثبت شرکت ها به این آدرس برایتان ارسال خواهد شد. بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. پس از اتمام کارهای مربوط به ثبت شرکت، اداره ثبت شرکتها یک شماره ثبت به شرکت تخصیص می دهد. لیکن،ممکن است نمونه ای شبیه به این شماره در کشور وجود داشته باشد. همه ی انواع شرکت ها پس از تکمیل مراحل ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل پیگیری و استعلام می باشند ، چنانچه اطلاعات مجموعه ای در این استعلام یافت نشد حاکی از آن است که این مجموعه به عنوان شرکت به طور قانونی ثبت نشده است.