Content
پس بهتر است که اعضای هیئت مدیره شرکت بیشتر با این دلایل آشنا شوند تا خود این اشتباهات را تکرار نکنند. ۴- وکالتنامه یا معرفی نامه برای تغییرات شرکت نماینده در صورتی که وکیل یا نماینده برای پلمپ دفاتر معرفی شده باشند. تاجر مکلف است معاملات خود را در دفاتر یاد شده به ترتیب ثبت کند.
ثبت شرکت ها در حال حاضر از طریق اینترنتی در سایت رسمی ثبت شرکت ها به نشانی زیر صورت می گیرد. عنوان ادارات شماره تلفن نمابر آدرس اداره كل ثبت اسناد و املاك … اما نکته ای که از اهمیت بسیار زیادی برای شرکت ها برخوردار است این می باشد که زمانی که برای دفاتر پلمپ باید اقدام کرد چه موقعی است. پاسخ دادن به این سوال می تواند مدیران و هیئت مدیره شرکت را از سردرگمی نجات دهد به همین دلیل لازم است که ادامه این مقاله را با دقت مطالعه کنید. اگر شرکت در طول فعالیت خود تغییراتی داشته است باید تمامی مدارک تغییرات شرکت کپی گرفته شود.
دفاتر دیگری از قبیل دفتر معین، دفتر ضمانت نامه ها، دفتر صندوق و نظایر آن نیز مورد استفاده تجار قرار می گیرد که اختیاری است و الزام قانونی برای استفاده از آن ها وجود ندارد، بلکه جهت سهولت اداره امور شرکت ها و حجره های تجار به کار گرفته می شود. وکالتنامه ثبت شرکت برای شخصی که نماینده شرکت است و قصد پلمپ دفاتر را دارد. موضوع فعالیت شرکت قید شود و در صورت وجود اطلاعات مجوزهای شرکت قید شود . شرکتهای سهامی الزاما 35 درصد از سرمایه را در حساب بانکی شرکت سپرده کنند.و رسید ان به همراه همراه دیگرمدارک تسلیم گردد.
اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در هفته آینده
مشخص کنید که چه نامی را برای شرکت انتخاب می کنید و همینطور باید تعیین کنید که چه افرادی به هیئت مدیره شرکت راه پیدا می کنند و امضای آن ها روی اسناد شرکت اعتبار دارد. در مرحله اول باید تعیین کنید که شرکت آینده شما از چه نوعی خواهد بود. با دقت مزایا و محدودیت های ثبت شرکت دلخواه خود را چک کنید و تصمیم خود را نهایی کنید. سهامدارهای شرکت با همکاری هم تمام مراحل ثبت را پشت سر می گذارند. بعد از انتخاب موسسه ثبتی معتبر، باید مدارک خود را تکمیل کرده و در اختیار موسسه برای انجام مراحل قرار دهید. با ورود اطلاعات نهایی در این زمینه ، سیستم به صورت خودکار تاییدیه پذیرش را از شما خواستار می شود از این رو نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید .
- بعد از ارسال مدارک، کارشناس حقوقی مدارک را بررسی می کند و پس از بررسی چنانچه مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه ی پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن ها صادر می گردد.
- تعیین سمت شامل یکی از موارد مدیر عامل یا رییس هییت مدیره و …
- افتتاحشرکت از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که همین مزیت ها باعث پراهمیت تر شدن آن شده است، به طوری که در سال های اخیر حتی دولت نیز برخی از فعالیت های اقتصادی خود را در قالب شرکت ها به انجام می رساند.
- برای مطالعه مقاله شرکتنامه و تفاوت آن با اساسنامه می توانید از این لینک استفاده نمایید.
- متصدی امر کلیه صفحات آن را شمارش و به مهر مخصوص ممهور می نماید و تعداد صفحات را در ابتدا و انتهای آن با تصریح به اسم و مشخصات تاجر صاحب دفتر، قید و اعداد را با تمام حروف نوشته و دو طرف آن را با مهر سربی که وزارت دادگستری تهیه نموده پلمپ می کند.
شماره فکس، ایمیل و آدرس از جمله اطلاعاتی است که باید کامل شود. آدرس دفتر مرکزی باید به طور دقیق پر شود زیرا تمامی نامه های پستی به اأرس قید شده ارسال می شود. در نهایت روی عبارت گام بعدی کلیک نمائید تا به صفحه بعد وارد شوید. در این قسمت اطلاعات به شکل اتوماتیک وارد شده و ذخیره خواهد شد.
مراحل ثبت شرکت در ایران در عین سادگی نیازمند دقت و توجه خاصی است. برای به سرانجام رساندن موضوع ثبت کمپانی مورد نظر خود باید تمام مراحل زیر را قدم به قدم و به دقت پیش بروید و در صورت اشتباه در یکی از مراحل، ثبت تایید نشده و باید تمام مراحل را از اول پیش بروید که باعث می شود مقدار زیادی از زمان و پول تاجر هدر برود. پس نصیحت ما برای تمام تاجران تازه کار این است که کار خود را به شرکت حقوقی متخصص در حوزه تاسیس شرکت ها بسپارید. افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. پس از تکمیل فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص گشوده می شود. منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود.
دستورالعمل چگونگی ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری
در واقع شما می توانید هر کدام از این شرکت ها را تاسیس کنید و بعد در شرح وظایف و کار شرکت، کارهای بازرگانی را بیان کنید. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید.
در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. ثبت تغییرات شرکت در ماده ۲۰۰ قانون تجارت الزامی ذکر شده است. قبل از آشنایی با صفر تا صد مراحل ثبت شرکت، باید بدانید تا زمانی که شرکت به نام شما ثبت نشده باشد هیچ حق و حقوقی نخواهید داشت.
تاریخ آغاز و ختم شرکت در صورتی که برای مدت محدود تشکیل شده باشد. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید .
یکی از اقدامات مهم دیگر برای ثبت کردن کمپانی به صورت اینترنتی این است که آگهی آن را در روزنامه چاپ کنند. بعد از تایید ، با ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکتها و دریافت کد رهگیری ، می توانید پیگیری های لازم ، در رابطه با روند پیشرفت پرونده و تصمیمات اخذ شده را انجام دهید . در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد.
نام های خود را بر اساس اولویت انتخاب کنید تا توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها بررسی شود. به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند.
در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده ثبت شرکت در تهران و نام های خود را در آن وارد کنند. معمولا روند رسیدگی به پرونده طی بیست 10 روز کاری انجام می شود. پس از آن شما مستلزم پرداخت هزینه های مربوطه و پرداخت هزینه چاپ و انتشار تغییرات در روزنامه رسمی شرکت خواهید بود. در صورتی که نقص مدرک وجود داشته باشد، مدارک با پست به شما عودت داده میشود تا رفع نقص کنید و اگر صورت جلسه تأیید شد، جهت صدور آگهی،به روزنامه ارسال میگردد. «شماره مستند نمایندگی» و «تاریخ مستند نمایندگی» نیز بر اساس همان مستند پر می شود.«تاریخ شروع نمایندگی» و «تاریخ پایان نمایندگی» نیز نشانگر تاریخی است که شخص در سمت نمایندگی حضور دارد. سهام/ سرمایه اشخاص در این صفحه اطلاعات مربوط به سهام و سرمایه شخص وارد می شود.
مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید. بر اساس ماده 1 آیین نامه تاسیس و فعالیت شرکت های پخش دارویی، شرکت های تولید کننده، وارد کننده و شرکت های فوریتی واردات داروی تایید شده و دارای مجوز، شرکت دارویی می گویند. ضمنا شما میتوانید با تماس با شماره های ۰۲۱۴۲۵۱۴ از مشاوره رایگان کارشناسان تخصصی در امور ثبتی بهره مند شوید.
برای نمونه سرمایه نقدی یا غیرنقدی یا سهام با نام و یا بینام. سهم یا سرمایه ای که برای شرکت یا موسسه تعیین شده است همان تعداد سهام ثبت برند می باشد. پیشنهاد سریع و تخصصی ما به شما بهره مندی از تجارب کارشناسان مجرب در انجام امور ثبتی در اداره ثبت شرکت ها می باشد .