تعیین انتخاب نام شرکت و مؤسسات غیر تجاری که قبلاً سابقه ای نداشته مؤسسین قصد تاسیس آن را دارند. تعیین نام شرکتها و مؤسسات غیر تجاری که قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند. تعیین نام شرکتها و مؤسسات غیر تجاری خارجی که در کشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها در ایران تاسیس می شود. شما می‌توانید از اسم‌های نوستالژیک استفاده کنید تا با برانگیختن حس‌وحال و خاطره‌ای خاص برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید. تعدادی اسم برای فروشگاه اینترنتی خود پیدا کنید و سپس آنها را با دوستان، اعضای خانواده، شرکا و همکاران خود در میان بگذارید.

ثبت برند برای شرکت های تجاری باعث می شود شرکت شناخته شده باشد و برای تبلیغ یا صادرات محصولات مشکلی به وجود نیاید. درواقع آن چه شرکت شما را با شرکت های دیگر متمایز می کند. این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل برای انتخاب نام برند هست. اگه مشتریانی دارین می‌تونین با روش‌هایی مثل ارسال ایمیل ازشون بخواین که در مورد اسم برندتون نظر بدن.

لیست اسم خارجی برای آرایشگاه زنانه:

مخصوصا وقتی یک برند موفق می‌شود افراد بسیاری شروع به کلون سازی از اسم و رسم آن می‌کنند پس ریسک این موضوع را هم بهتره درنظر بگیری. خوشحالم که مقاله مورد توجه‌تون قرار گرفته، امیدوارم توی کارتون ازش استفاده کنید. راستش ماندلا یک چهره سیاسیه بیشتر که فعالیت‌های ضد آپارتاید انجام می‌داده. برای همین برای یک خیریه فکر نمی‌کنم اسم مناسبی باشه. البته مشکل اصلی این بود که سواد انگلیسی ایرانی ها فوق العاده پایینه و فارسی هم مینویسی چیز دیگه ای تلفظ میکنن وگرنه برند تلفظ خیلی سختی نداره و از اینکه باید کنار بزارمش خیلی ناراحتم.

اسم های خاص برای برند

پس در هنگام انتخاب نام برند، به حسی که هنگام شنیدن این نام ها پیدا می کنید نیز توجه داشته باشید. ”آمازون” به عنوان یک مثال بارز در این حوزه شناخته می شود، نام این فروشگاه اینترنتی برگرفته از جنگلی با وسعت بسیار زیاد با تنوع جانوران و پوشش گیاهی متنوع و… است. اسم ­های تجاری خوب منجر به برانگیختن احساسات پیگیری ثبت تغییرات شرکت پرسنل، مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه شما شده و کاری می کنند که مشتریان و پرسنل داخلی در مورد برند شما (اینکه به چه زبانی است و چه معنی می دهد) کنجکاو شده و سوال بپرسند. فراموش نکنید که این سوالات نشان دهنده ­ی گیج شدن مشتریان نیست، بلکه یعنی نام برند شما توانسته حس کنجکاوی آنها را برانگیزد.

با اعمال این موارد قطعا هر کاربری که وارد صفحه پروفایل شما شود با یک نگاه احساس خوبی دست پیدا کرده و احتمال این که ترغیب به دنبال کردن فعالیت های شما در اینستاگرام شود بالا خواهد بود و شاید اقدام به فالو کردن پیج شما بکند. استفاده از اسم های شعار گونه مانند اولین، تلاش، میلیونرها و… خودداری کنید. اول این که از این اسم ها در اینستاگرام افراد زیادی استفاده کرده اند و اگر شما هم بخواهید از این نوع نام ها در پیج خود استفاده کنید مجبورید به آن پسوند اضافه کرده و یا نام بلند تری را انتخاب کنید. البته میتوانید در کنار استفاده از نام مربوط به شغل و موضوع پیج از نام فروشگاه خود نیز استفاده کنید.

از آنجایی که پیدا کردن نام برندهای جدید سخت شده است ، شرکت‌های مانند Kleenex یا Pinterest نام‌های را اختراع کرده‌اند . اگر برند زیبا باشد و همراه با تجربه برند عالی باشد ، حتما مشتریان عاشق آن خواهند شد . زمانی که نام ثبت شرکت انتخاب و در بازار منتشر شد ، عملا تغییر آن یک خرابکاری بزرگ محسوب می‌شود که هزینه بسیار در پی خواهد داشت ، پس نام برند باید از ابتدا به درستی انتخاب شده باشد. اما باید بدانید که نام برند از نام شرکت متفاوت است.

انتخاب نام برای فرزند دختر و پسر

البته این موضوع به وجود آورنده یک مشکل بزرگ در شرکت می باشد. لازم به ذکر است که افراد برای انتخاب نام برند خود نباید از راه دیگر غافل بمانند. که ثبت برند تجاری این امر با دقت کردن بر مسائل ابتدایی قابل دست یافتن است. این که ما بتوانیم از اعداد یا ترکیب اعداد با حروف برای خود نامی قدرتمند و خاص بسازیم.

  • اگر کافه‌تان به سبک کافه‌های ایتالیایی است می‌توانید اسم کافه لاواز (یک نوع قهوه ایتالیایی)، کافه میلان، کافه سیسیلی،کافه ورنا، کافه فلورانس و….
  • همین مورد خود به خود به برند سازی پیج شما که در ادامه مقاله به راه های برند سازی در اینستاگرام نیز خواهیم پرداخت کمک کرده باشد.
  • برای این منظور میتوانید به صورت هفته ای یا در ایام خاص در کنار ارائه تخفیف در فروش محصولات خود مسابقاتی را هم برگزار کنید.
  • نام انتخابی باید ساده و صریح باشد چنانچه دشوار بودن تلفظ ، نوشتار می تواند تأثیر منفی در فروش ، تبلیغات و به یاد ماندن آن در حافظه مشتریان داشته باشد .

فقط توجه باشید اسم‌هایی را انتخاب کنید که تلفظ آن‌ها راحت باشد. یعنی هر کسی به‌راحتی بتواند اسم برند را بخواند، تلفظ کند، بنویسد و گوگل کند (حتی اگر می‌خواهید برای اسم شرکت خود از یک نام تجاری من‌درآوردی یا عجیب استفاده کنید باید این شرایط را در نظر بگیرید). برای یک شرکت معدنی در خراسان جنوبی به دنبال یک اسم سه بخشی هستم اما هنوز به هدفم نرسیدم. با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند. سلام.یک اسم خاص و ماندگار برای شرکت تبلیغاتی میخواستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به این کلید خاص توجه بیشتری داشته باشید چون به شدت انتخاب اسم برند را برای شما راحت‌تر می‌سازد. ما در اولین قسمت این مقاله به شما تعدادی از مهم‌ترین کلید‌های راهنما برای انتخاب اسم برند را آموزش می‌دهیم. Oct 8, 2017 — برای انتخاب اسم برند خارجی منابعی وجود دارد که در این مقاله به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم. حتما این مقاله را مطالعه نمایید و از این کلیدها استفاده نمایید. انتخاب اسم برند یک اصل اساسی برای هویت دادن به محصول یا نوع خدمت شما می باشد که باید با دقت کامل و در نظر گرفتن تمامی قوانین و شرایط مورد انتخاب قرار گیرد .

در این اسامی به یک حرف می‌رسیم و دوباره از همان شروع می‌کنیم؛ مثل apple که دو P کنار هم دارد. سجّاد، محمّد یا سمیّه دارای این نوع تجانس آوایی هستند که به تجانس آوایی معکوس شناخته می‌شود و می‌تواند به نام برند قدرت بدهد. برندهای دامداران، بوتان، ماهان، هاکوپیان، کاچیران، پلان، قالی سلیمان، پارسیان، گلستان از این دسته‌اند. شاید شباهت این واژه‌ها با کلمه ایران باعث شده در فرهنگ ما واژه‌های قدرتمندی باشند.