نام برند شما باید تلفظ سادهای داشته باشد تا بر روی زبان بنشیند. حتی اگر از اسامی دو کلمهای هم استفاده کردید، بهتر است کوتاه و مختصر باشد تا تلفظ آن برای مخاطب راحت باشد. قبل از انتخاب برند در مورد جامعه هدف و مشتریان خود فکر کنید.
اگر قرار شود روزی شرکت به فروش برسد، نام شرکتی که به نام موسس آن است برای خریدارن احتمالی آن کمتر جذاب می باشد. هنگامی که شما چند گزینه برای برندسازی با انتخاب اسم دارید با دوستانتان، خانواده، همکاران و کارفرمایان احتمالی در میان بگذارید و نظر آنان را جویا شوید. احساس و پیشنهادهای آنان را بخواهید و بازخورد آن را به فرایندتان بیافزاید . نامی که شما انتخاب میکنید بخشی جدایی ناپذیر از برند شرکتتان را بر عهده دارد. اسم شما نشان دهنده ایماژ، برند و موقعیت شما در بازار است.
شما به دلایل متفاوتی ممکن است که فرایند ساخت نام برند را شروع نمایید ، اما همه اینها آنان ریشه در دو عنوان اساسی دارد :
مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا لوکس ترین و جدیدترین نام را برای برند و علامت تجاری و یا شرکت شما ارائه می دهد . این را در نظر داشته باشید انتخاب نام مناسب نقش به سزا و ویژه ای در آینده کاری و حرفه شما خواهد داشت . پس نام لوکس را هم اکنون از طریق بخش چت انلاین همین صفحه دریافت کنید. یک تصویر بصری ایجاد کنید که مخاطبان شما به آسانی بتوانند آن رابه یاد بیاورند. مهم نیست که چه تصمیمی بگیرید یا چه روابطی پیدا کنید، همیشه مطمئن شوید که ایدههایتان را دارید به چالش میکشید. یک برند می تواند دارای نام هنری باشد که با آن می تواند خود را در مارکت ماندگار سازد .
- هویت برندتان میتواند تاثیر زیادی را در پیدا کردن اسم مناسب شرکت داشته باشد.
- پس در ابتدای انتخاب نام مناسب شرکت یا برندتان مفهومی که در صنعت شما حائز اهمیت است را پیدا کنید و سپس سعی کنید مفهوم اسم برندتان را حول آن پیدا کنید.
- بدون شک یکی از رقیبانی که میتوان برای شرکتهای گوشی سازی نام برد، همین برند است.
- توی تمام ویدیوها و محصولات و اموزشهام اون کلمه آورده شده.
- برای ساخت برند زیبا ، جذاب و متفاوت برای محصولات و خدمات خود میتوانید از مشاوره حرفه ای برند ما استفاده نمایید و یا از مطالب متفاوت سایت ما بهره ببرید تا در مسیر ساخت نام برند گامهای منطقی و صحیح بردارید.
توصیه می کنیم که علم اسطوره شناسی را در زمینه نام گذاری برند و برندینگ دست کم نگیرید! انتخاب اینگونه نام ها به کمک پررنگ کردن و مهم جلوه دادن نقش مؤسسان و بهادادن به چشم اندازهای شرکت منجر به ایجاد جوی مملو از اعتماد و ارتباط میان برند و مشتریان خواهند شد. حتی می توانید شرایط خاصی برای نام گذاری شرکت تعیین کنید و آن را در چک لیست قرار دهید، به عنوان مثال کمتر از eight حرف بودن اسم برند یا در دسترس بودن پیج اینستاگرام. چک لیستی برای اعتبارسنجی ایده های اسامی برند خود تهیه کنید. می توانید از سایت های جستجوی دامین مثل Whois استفاده نمایید تا دسترسی به دامین های نام های پیشنهادی مد نظر خود را بررسی نمایید. حتی می توانید با ابزاری متفاوت از نبود اسامی مشابه در iOS App و Google Play Store اطمینان حاصل کنید و در نهایت در مورد در دسترس بودن اکانت پیج اینستاگرام یا اکانت آپارات برند منتخب خود تحقیق کنید.
فرم ارسال نظر
نامهای زرنگ نامهایی هستند که به دلیل ویژگیها و کلیدهایی که دارند به خودی خود قدرتی ذاتی برای تبدیل شدن به نام برند قدرتمند را دارند. در مقابل نامهای تنبل آن دستهای هستند که نهتنها کمکی به فرآیند برندینگ و رشد کسبوکار نمیکنند؛ بلکه میتوانند ضرر هم برسانند. طبیعتا کسی که کتابم را خوانده باشد و با این نامها آَشنا باشد هیچگاه آنها را برای برندش انتخاب نمیکند. اگرنه مثل بسیاری از دیگر کارآفرینان و صاحبان کسبوکار به انتخاب یک نام معمولی بسنده میکردید و به سراغ جستوجو و خواندن مطلب در این باره نمیرفتید. با این وجود باید بگویم ارزش اسم برند بسیار بیشتر از چیزی است که حتی تصورش را بکنید.